תיאור הדגם |
טווח נסיעה חשמלית (ק"מ) |
צריכת חשמל (וואט שעה/ק"מ) |
דרגת זיהום אוויר |
L1H1 |
339 |
206 וואט שעה לק"מ |
1 |
L1H2 |
316 |
220 וואט שעה לק"מ |
1 |
L2H1 |
324 |
224 וואט שעה לק"מ |
1 |
דרגת זיהום אוויר** |
זיהום מרבי |
15 |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
זיהום מזערי |
* המדד מחושב לפי תקנות אוויר נקי (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת), התשסע”ט
2009
** על פי נתוני יצרן, בתנאי ניסוי ומעבדה תקן EC/1999/100
*** על-פי נתוני היצרן לפי בדיקות מעבדה. צריכת החשמל וטווח הנסיעה בפועל מושפעים, בין היתר, גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב, ממאפייני הנהיגה ומבלאי הסוללה ולפיכך טווח הנסיעה בפועל עשוי לִהצטמצם ביחס לנתוני המעבדה האמורים. |
תיאור הדגם |
רמת אבזור בטיחותי |
L1H1 |
4 |
L1H2 |
4 |
L2H1 |
4 |
רמת האבזור הבטיחותי |
רמת בטיחות גבוהה |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
רמת בטיחות נמוכה |
המספרים המצויינים לעיל חושבו לפי שיטות המדידה הנדרשות עפ”י חוק. על-פי נתוני היצרן לפי בדיקות מעבדה. צריכת החשמל וטווח הנסיעה בפועל מושפעים, בין היתר, גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב, ממאפייני הנהיגה ומבלאי הסוללה ולפיכך טווח הנסיעה בפועל עשוי לִהצטמצם ביחס לנתוני המעבדה האמורים.
אווירודינמיקה, משקל ויכולת התנגדות הרכב עשויים להשפיע על צריכת החשמל, פליטת מזהמים וביצועי הכביש של הרכב בדיוק כמו סגנון נהיגה, תנאי הנסיעה או תנאי מזג אוויר. התמונות להמחשה בלבד. המוצרים האמיתיים עשויים להשתנות.
התמונות להמחשה בלבד.